Betalen is veel leuker met een glas wijn in je hand. Bestel jouw wijn nu en betaal ‘m gemakkelijk achteraf!

Retourneren en klachten – zo werkt het

We hopen natuurlijk dat je blij bent me je bestelling. Maar als er toch iets mis is gegaan, lossen we het graag netjes op.

Fles kapot bij bezorging?
Dat hoort natuurlijk niet te gebeuren. Is er iets stukgegaan tijdens het transport? Dan mag je het pakket weigeren bij de deur. De bezorger neemt het gewoon weer mee terug naar ons magazijn. Stuur ons even een mailtje op info@wijnaanjedeur.nl, dan zorgen we ervoor dat je alsnog de juiste bestelling ontvangt.

Je bestelling annuleren
Toch spijt van je aankoop? Geen probleem. Je mag je bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren, zonder dat je hoeft te zeggen waarom. Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.
We vragen je wel om het product ongeopend en in originele staat terug te sturen. Zodra we het hebben ontvangen, storten we je aankoopbedrag zo snel mogelijk terug.

Klacht? Laat van je horen
Ben je niet tevreden of is er iets misgegaan? Dat spijt ons. Klanttevredenheid is voor ons geen bijzaak, maar een belofte. Mail ons op info@wijnaanjedeur.nl en we nemen binnen 48 uur contact met je op.

Heb je vragen of twijfel je wat je het beste kunt doen? Mail of bel ons gerust. Samen komen we eruit.

0
    0
    Winkelmandje
    Your cart is emptyReturn to Shop