Retourbeleid
Zijn er flessen tijdens het transport kapot gegaan? Je hebt dan uiteraard het recht om het pakket te weigeren. De bezorger zorgt er voor dat de bestelling weer terug komt in ons magazijn. Neem contact op met onze klantenservice en je ontvangt je bestelde wijnen alsnog zo snel mogelijk.
Klachten
Mocht je een klacht hebben, bieden wij allereerst onze welgemeende excuses aan! Klanttevredenheid is bij ons erg belangrijk. Stuur een mail naar info@wijnaanjedeur.nl Wij zullen binnen 48 uur contact met je opnemen en je klacht in behandeling nemen.
Herroepingsplicht
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.